Laten we kennismaken

Je bent harte welkom voor een kennismakingsgesprek en geven je graag een rondleiding op De Acker. Je ontvangt tijdens dit gesprek informatie over de school en kunt tijdens de rondleiding de sfeer proeven op onze school en in de groepen.

Voor het maken van een afspraak kun je contact opnemen met de directeur, Miranda van der Starre.

Onderwijs van nu

Wij zorgen ervoor dat de kinderen zijn uitgerust met voldoende kennis en vaardigheden gericht op de toekomst. We doen dit door goed, boeiend en betekenisvol onderwijs te geven.

Rondleiding

Ben je nog niet eerder met ons in contact geweest en ben je geïnteresseerd in onze school, het gebouw en onze lesinhoud? Tijdens deze rondleiding maken we kennis en nemen wij je mee door de school.

Rondleiding
De Acker - Schoolboeken

Schoolgids

In onze schoolgids staat vrijwel alle informatie rondom school- en gymtijden, beleid en jaarplannen.

Bekijk schoolgids

Het inschrijfproces

Voor het zoeken naar een school en het selecteren van de juiste plek is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wij delen hieronder alvast wat informatie.

• Moet ik eerst een rondleiding inplannen?

Je maakt inderdaad eerst een afspraak met de directeur voor een kennismakingsgesprek met rondleiding. Tijdens het gesprek delen wij informatie over hoe er gewerkt wordt op onze school. Wij vernemen tijdens dit gesprek informatie over jouw kind, hoe het zich ontwikkelt, welke interesses hij heeft en eventueel over specifieke onderwijsbehoeftes die er zijn waar aandacht aan besteed moet worden.

• Kan ik na de rondleiding direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven. Wanneer de school nog meer informatie nodig heeft over de ontwikkeling van het kind, heeft de school 10 weken om deze informatie in te winnen. De school neemt voor het einde van de 10 weken contact op.

• Hoe snel ontvang ik definitief een bevestiging?

Binnen 2 weken ontvang je een bevestiging op de inschrijving.

• Ik kan niet tijdens kantoortijden

Het is prettig om de school actief (overdag) te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. Wanneer dat niet mogelijk is, wordt er in overleg een ander moment gekozen.

Impressie van onze school

We geven je alvast een kijkje binnen onze school en eromheen!

Leerlingenstop groep 5 & 6

Om kwalitatief goed onderwijs te kunnen bieden, kunnen wij geen leerlingen meer plaatsen in de groepen 5 en 6. Deze groepen zitten voor schooljaar 2023/2024 vol.

Ervaringen van ouders en leerlingen

We geven graag ouders en leerlingen het woord om de verhalen van De Acker met jou te delen.

‘Op de Acker mag ik zijn wie ik ben.’

Spectrum COBI Lotte 9 jaar

Een rondleiding inplannen?

Breng een bezoek aan De Acker en maak kennis met ons!

Afspraak maken om in te schrijven? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met je op
Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.