010 - 521 15 55 info.cbsdeacker@spectrum-spco.nl

Juf Marélien en Juf Yolanda vieren dit jaar hun 25-jarig jubileum in het onderwijs, en dat wilden we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan! Het begin van het schooljaar leende zich perfect voor een feestelijke en teambuildende activiteit.

Samen met ons hele schoolteam hebben we een uitdagende workshop schapen drijven gevolgd. Deze activiteit stelde ons voor de taak om met z’n allen zeven schapen door een parcours te krijgen. Het was een geweldige manier om onze samenwerking te testen en te versterken, terwijl we tegelijkertijd veel plezier hadden.

Het was een geweldige middag en avond vol lachen, leren en teamspirit. Natuurlijk werden de jubilarissen ook in het zonnetje gezet met een prachtig gezongen lied door het team en een leuke sketch.

We kijken terug op een geslaagde viering en danken Juf Marélien en Juf Yolanda voor hun jarenlange inzet en toewijding aan het onderwijs. Op naar de volgende 25 jaar vol nieuwe avonturen en onderwijsplezier.