010 - 521 15 55 info.cbsdeacker@spectrum-spco.nl

Je bent welkom op De Acker!

Wij ontvangen je graag voor een kennismakingsgesprek op De Acker en geven je een rondleiding door onze school. Je ontvangt tijdens dit gesprek informatie over de school en kunt tijdens de rondleiding de sfeer proeven op onze school en in de groepen.

Voor het maken van een afspraak kun je contact opnemen met de directeur, Miranda van der Starre.

Plan een rondleiding in bij De Acker!

Vul het formulier in om een afspraak te maken en kom eens langs bij ons op school. Wij nemen na het ontvangen van dit formulier zo snel mogelijk contact op.

‘Ieder kind is eigenaar van eigen ontwikkeling’

Wij willen het verschil maken voor alle kinderen en ze goed voorbereiden op het zelfstandig, en met zelfvertrouwen, functioneren in de maatschappij.

Inschrijving

Het kan uiteraard zo zijn dat je al voorzien bent van alle informatie. Hebben we al eerder kennisgemaakt en de school bekeken? Dan kun je contact opnemen met de directie van de school, Miranda van der Starre (directeur) en dan zetten wij de procedure in gang.

De Acker - Schoolboeken

Schoolgids

In onze schoolgids staat vrijwel alle informatie rondom school- en gymtijden, beleid en jaarplannen.

Schoolgids

Tijdens de rondleiding

Om de juiste school voor uw kind te kiezen is het belangrijk een school van binnen te ervaren. Daarom starten we altijd graag met een rondleiding. Hiernaast kun je de mogelijkheden voor een rondleiding alvast lezen.

• Kan mijn kind mee?

Bij het kennismakingsgesprek is jouw kind ook van harte welkom.

• Kan ik hierna direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven. Wanneer de school nog meer informatie nodig heeft over de ontwikkeling van het kind, heeft de school 10 weken om deze informatie in te winnen. De school neemt voor het einde van de 10 weken contact op.

• Hoelang duurt een rondleiding?

De duur van de rondleiding passen wij aan op jouw interesse en beschikbare tijd. Over het algemeen leiden wij je rond en maken wij kennis binnen 1 uur.

• Ik kan niet tijdens kantoortijden

Het is prettig om de school actief (overdag) te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. Wanneer dat niet mogelijk is, wordt er in overleg een ander moment gekozen.

Impressie van onze school

We geven je alvast een kijkje binnen onze school en eromheen!

Ervaringen van ouders en leerlingen

We geven graag ouders en leerlingen het woord om de verhalen van De Acker met jou te delen.

‘Op de Acker mag ik zijn wie ik ben.’

Spectrum COBI Lotte 9 jaar

Geen rondleiding meer nodig?

Ben je al voorzien van alle informatie of heb je de school al bezocht? Bekijk onze inschrijvingsprocedure!

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met je op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam ouder*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.