Bij CBS De Acker hechten wij veel waarde aan een sterke start van het schooljaar. Daarom organiseren wij elk jaar aan het begin van het schooljaar een schoolreisje voor alle groepen, wat een geweldige manier is om het nieuwe schooljaar samen te beginnen.

Onze schoolreisjes

Onze kleuters: Onze jongste leerlingen, de kleuters, hebben een dag doorgebracht  in de Kievit. Dit is een unieke gelegenheid voor hen om op een speelse en leerzame manier te ontdekken en plezier te hebben in een veilige omgeving.

Groep 3 en 4: Voor deze groepen hadden we een bezoek aan Avifauna gepland. In dit vogelpark leren de kinderen meer over verschillende vogelsoorten en andere dieren, terwijl ze genieten van de avontuurlijke en educatieve attracties.

Groep 5 tot en met 8: Deze groepen gingen op avontuur in Duinrell, waar ze volop genieten van de spannende attracties en speeltuinen. Het biedt een mix van plezier en avontuur, waardoor het een onvergetelijke ervaring werd voor de kinderen.

Onze schoolreisjes zijn niet alleen een kans voor de kinderen om nieuwe dingen te leren en te ontdekken, maar ook om samen met hun klasgenoten en leerkracht mooie herinneringen te maken. We geloven dat deze ervaringen bijdragen aan een sterke groepssfeer en een positieve start van het schooljaar.